Loyalty Callcenter

Salgsresultater og lojale kunder

«Kvalitet varer» er vårt slagord i Loyalty. Gjennom trygge prosesser og rutiner bygger vi varige forhold med våre kunder.

20 års erfaring med gjennomføring av salgsaktiviteter gjør Loyalty til et sikkert valg.

Loyalty har i dag langvarige samarbeid med flere av Norges topp 50 selskaper. Vi jobber i tillegg med mindre organisasjoner som har forstått viktigheten av tett dialog, høy aktivitet og behovet for å sette salgsaktiviteter i system. Som kunde hos Loyalty får man den beste kundeopplevelsen og kundepleien. Vi innfrir dine forventninger og gjør det lille ekstra som betrygger og imponerer.

Rune Larsen

Adm. dir - Loyalty Callcenter

Snakk med oss Mer om Loyalty

Tjenester

Loyalty er spesialister i et bredt tjenestespekter. Med etablerte systemer, gode prosesser og solid struktur jobber vi smartere med dine kunder.

Vi har aldri jobbet med et TM-senter som er mer ryddig og profesjonelt enn dere

Rapportene kommer i tide, samt en utrolig stabil leveranse.

Kristian Ieess / Key Account Manager

Hafslund valgte Loyalty som partner på salg i 2013 og det har vi ikke angret på

Sammen har vi bygd opp salgsteam som er meget stabile og som har levert til kundens forventning over lang tid. Det som kjennetegner samarbeidet med Loyalty er at vi har fått en partner som leverer gode salgstall og som samtidig har full kontroll på kvaliteten. Merkevaren Hafslund er derfor i trygge hender.

Morten Elvestrand / Head of sales Hafslund Strøm

Loyalty har beriket oss med gode erfaringer på sitt felt

De er daglig tett på våre aktiviteter og gir god innsikt, råd og rapport på utvikling i de ulike prosjektene vs. avtalte KPIer. Med Loyalty som leverandør på disse tjenestene er jeg trygg på at vi har en seriøs partner som har det samme mål for øyet som oss – god kvalitet på samtalene, ivaretagelse av bransjenorm, og sist men ikke minst – gode resultater.

Gunnhild Steen-Hansen / Leder CRM & Analyse

Jeg har jobbet med mange TM-byråer oppigjennom

Loyalty er det byrået som har vist størst kontroll, både på rapportering og gjennomføring.

Trond Tufte / CRM-Sjef

Loyalty er svært profesjonelle og velorganiserte

Det beste TM-selskapet jeg har jobbet med.

Rune Hegstad / Direktør

Vi er meget fornøyde med samarbeidet, og jobben Loyalty gjør for våre porteføljeselskaper

For Viking Venture er vekst i selskapene en hovedprioritet. Loyalty har vist seg som en svært profesjonell leverandør og leverer alltid møter med høy kvalitet. Loyalty bidrar meget positivt til våre selskaper EcoOnline, Skooler og View Software.

Erik Hagen / Managing Partner

Vi har i flere år hatt et utmerket samarbeid med Loyalty

Deres konsulenter er dyktige til å kommunisere våre ulike produktbudskap slik at de blir tydelige, enkle og engasjerende for både eksisterende og potensielt nye kunder. Høy kvalitet og svært god kunnskap innen Telemarketing gjør Loyalty til en trygg partner i arbeidet med presale og kundekommunikasjon."

Aina Pettersen / Markedsjef EVRY Norge

Om Loyalty

Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge.

Som talk2me startet vi å drifte TM allerede i 1995. Vi er i dag over 270 ansatte i et profesjonelt miljø som har spesialisert oss på Nysalg B2B, Møtebooking, Kundepleie, Antichurn, Winback og Kundeservice. Vi har sentrale lokaler i Sandakerveien 24D (Myrens Verksted) på Sagene i Oslo. Sammen med våre kunder utvikler vi konsepter og løsninger som effektivt gir de beste salgsresultater og lojale kunder.

Mer om Loyalty Callcenter

Jobb i Loyalty Callcenter

Vi ser oss alltid om etter dyktige ledere og callcenter-medarbeidere.

Loyalty tilbyr kurs som gjør at man fra begynnelsen lærer seg salg med riktig kvalitet. Man vil i løpet av ansattperioden få flere kurs som vil øke kompetansen og gjøre en mer verdifull i arbeidsmarkedet. For de rette kandidatene vil vi også tilby lederkurs med fokus på personalledelse, pedagogikk og salgsutvikling.

Loyalty skal utvikle de beste selgerne og fremtidens ledere. For å nå dette målet har det blitt satset stort på coaching og utvikling av våre ansatte. Dette gjør at vi har et spennende miljø med fokus på personlig utvikling. Alle resultater skal komme gjennom høy kvalitet på våre samtaler og ved at kundens behov er i sentrum.

Les mer

Snakk med oss

Loyalty AS - Sandakerveien 24D, inngang F2, 0473 Oslo

Sentralbord: 21 63 18 88
Mail:

KONTAKTPERSONER:

Rune Larsen (Daglig leder)
926 31 294 /

Karoline Follestad (Salgsansvarlig)
404 67 604 /

Jørn Rossing (Partner / Kundeansvarlig)
907 74 617 /