Om Loyalty

Om Loyalty Callcenter

Kvalitet varer.

Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge. Før den tid talk2me som startet å drifte TM allerede i 1995. Vi er i dag over 270 ansatte i et profesjonelt miljø som har spesialisert oss på Nysalg B2B, Møtebooking, Kundepleie, Antichurn, Winback og Kundeservice. Vi har sentrale lokaler i Sandakerveien 24D (Myrens Verksted) på Sagene i Oslo. Sammen med våre kunder utvikler vi konsepter og løsninger som effektivt gir de beste salgsresultater og lojale kunder.

Kundeløfte

Loyalty lover våre kunder forutsigbarhet, trygghet, ærlighet og høy kvalitet. Gjennom tett dialog, god oppfølging og rett mann på rett plass bidrar vi til langvarige forhold med våre lojale kunder.

​Kjerneverdier

Redelighet

Redelighet er en ansatt som er ærlig i sine uttalelser og handlinger. En ansatt som er oppriktig, tydelig, ærlig, punktlig, rollemodell, som tar ansvar – er til å stole på, og har høy arbeidsmoral. Vi som organisasjon må aldri miste redeligheten vår, vi skal alltid kunne stå for det vi sier og det vi gjør.

Trygghet

Loyalty AS skal gjennom sitt arbeid, sin innsats, og sine holdninger alltid være en trygg arbeidsplass for våre ansatte, en trygg leverandør for våre kunder, og en trygg partner for våre leverandører.

Struktur

Struktur betyr at vi skal gjøre det vi har lovet til rett tid med høy kvalitet. Vi vet at skal vi lykkes med ledelse og utvikling av unge mennesker samt levere den kvaliteten vi er stolte av må god struktur ligge i benmargen. Vi skal alltid jobbe mot å ha en organisasjonskultur som støtter oppunder struktur.

Snakk med oss

Loyalty AS - Sandakerveien 24D, inngang F2, 0473 Oslo

Sentralbord: 21 63 18 88
Mail:

KONTAKTPERSONER:

Rune Larsen (Daglig leder)
926 31 294 /

Karoline Follestad (Salgsansvarlig)
404 67 604 /

Jørn Rossing (Partner / Kundeansvarlig)
907 74 617 /