KARRIERE HOS LOYALTY

Slik skaper Loyalty arbeidsplasser for unge mennesker

En ekte talentfabrikk

Hvorfor du bør starte en karriere hos oss

I Loyalty ser vi stadig etter nye, flinke medarbeidere. Vi er en bedrift i vekst bestående av blant annet salgskonsulenter, møtebookere og kundeservicemedarbeidere som alltid jobber med å skape gode kundeopplevelser! Høres dette ut som noe for deg? Les videre!

Som søker hos oss er det ikke et krav med tidligere erfaring. Det er et pluss, men vi tilbyr god opplæring og forskjellige kurs for at våre medarbeidere skal bli godt rustet og ha mulighet til å utvikle seg. I Loyalty rekrutterer vi ledere kun fra egne rekker, så her vil hardt arbeid virkelig lønne seg! Vi tilbyr også jobber med stillingsprosent som lett lar seg kombinere med studier, og da er det gode muligheter for å bygge en solid salgskarriere allerede som student.

Loyalty er en gasellebedrift - noe som vil si at det er en bedrift som stadig vokser. Det betyr flere oppdrag og prosjekter, og når forespørslene blir flere, blir behovet for medarbeidere desto større.

Interessert i høre mer om karriereløpet hos Loyalty? Les mer her.

Stillinger hos oss

1. Salgskonsulent
2. Møtebooker
3. Kundeservicemedarbeider
4. Man har også muligheten til å utdanne seg som leder i Loyalty

Sjekk ut ledige stillinger her!

Hva er en salgskonsulent?

En salgskonsulent er en ansatt som på vegne av en av våre oppdragsgivere selger produkter eller tjenester til potensielle kunder, enten til bedrifts- eller privatmarkedet over telefon. Jobben innebærer å snakke med potensielle kunder for å avdekke behov og selge det bedriften kan tilby. Her er det en fordel om man liker å snakke i telefonen og positivitet og selgermotivasjon stiller sterkere enn erfaring og tidligere kompetanse på feltet. Med tiden vil man lære seg gode salgsteknikker og strategier.

CEC0785

Hva er møtebooking?

Det å jobbe som møtebooker ligner en del på jobben som salgskonsulent. Møtebooking handler dog utelukkende om den tidlige fasen i salgsprosessen, før selv salget begynner. Møtebookerne våre representerer oppdragsgiverne i mange forskjellige bransjer og kartlegger behov og vekker interesse som oppdragsgiverens egne selgere senere bearbeider i de bookede salgsmøtene. På den måten avlaster vi et selskapes interne salgsavdeling ved å fylle kalenderen med kvalifiserte møter med potensielle kunder og bidrar på den måten til effektiv vekst. I likhet med salgskonsulenter er det også en fordel her om man er utadvendt, pedagogisk, målbevisst og opptatt av gode resultater.

Kundeservicemedarbeider

Å være kundeservicemedarbeider handler om å hjelpe kunder på en løsningsorientert og effektiv måte, samt yte best mulig service. Den handler om å skape den gode kundeopplevslen, uansett om kundehenvendelsen dreier seg om den mest trivielle ting eller er av mer komplesk art. Når vi håndterer våre oppdragsgiveres kunder, håndterer vi det kjæreste de har - dette gjør vi med ytterste respekt og profesjonaltet. I Loyalty sørger vi for god kommunikasjon med kundene slik at de får hjelpen de trenger og opplever kundeservice som en positiv opplevelse.

Muligheter våre ansatte har

I Loyalty tilbyr vi både fastlønn og provisjon, og man kan tjene godt med riktig innstilling og hardt arbeid!

Internrekruttering er også en stor ressurs. Gjør man det godt og utmerker seg med god arbeidsinnsats, deler kunnskap med andre, tar initiativ og viser engasjement vil mulighetene i selskapet være store.

Et eksempel på dette er ledertalentprogrammet vi tilbyr. Dersom man er interessert i en videre karriere i Loyalty som teamleder kan man søke seg til dette kurset. Kvalifiserer du deg gjennom opptaksprosessen og kommer med på kurset vil du sammen med noen av dine kollegaer gå et spennende, utfordrende og innholdsrikt kurs over ett år. Du vil lære grunnleggende ledelsesteori, tilegne deg praktiske verktøy som hjelper deg til utøve god ledelse og få jobbe hands-on med større caser som ligger tett opp til hva en leder hos oss kan møte. Alle deltagerne blir observert og får løpende tilbakemeldinger fra kursleder og ledergruppen i Loyalty.
Hele poenget med ledertalentprogrammet er at kandidatene skal være best mulig egnet til en rolle som leder og det å bli bedre kjent med seg selv.

På denne måten vil en karriere innen kundeservice og salg i Loyalty kunne være en start på noe større!

Interessert i å jobbe hos oss? Ta en titt på våre ledige stillinger innen salg, møtebooking og kundeservice her.