Skap lønnsomme og lojale kunder

CALLSENTER

Vi lover enestående utvikling av alle ansatte – det lønner seg

25 års erfaring med gjennomføring av salgsaktiviteter gjør Loyalty til et sikkert valg.

Loyalty har langvarige samarbeid med flere av Norges største selskaper. Vi jobber i tillegg med mindre organisasjoner som har forstått viktigheten av høy aktivitet og behovet for å sette salgsaktiviteter i system. Som kunde hos Loyalty får du den beste kundeopplevelsen og kundepleien. Loyalty gjør det lille ekstra som betrygger og imponerer.

TJENESTER

Med etablerte systemer, gode prosesser og solid struktur jobber vi smartere med dine kunder.

Loyalty 20 web

Bedriftsmarkedet

Callsenteret har siden oppstarten i 1995 jobbet målrettet for å skape den beste og mest profesjonelle salgskulturen som kreves for å lykkes i bedriftsmarkedet. Alt er satt i et system som tilfredsstiller våre kunders strenge kvalitetskrav.

Loyalty 4 web

Privatmarkedet

Vi er spesialister på oppsett og drift av profesjonelle salgsteam. Loyalty har lang erfaring med å sette nysalg i system for våre kunder og vi har spesialiserte team som jobber både dag og kveld for å øke fleksibiliteten og stabilisere resultatene.

Loyalty 1 web

Kundepleie og Holdback/Winback

Loyalty skaper verdi for eksisterende kunder ved å tilpasse smarte kampanjer mot utvalgte segmenter. Vi har erfart at god oppfølging skaper lojalitet og høyere inntjening for våre oppdragsgivere. Vår jobb er å se til at de er i trygge hender.

CEC0835

Humanitære oppdrag

Vi har lang erfaring med humanitære prosjekter og jobber med de fleste store, humanitære organisasjonene i Norge. Gjennom blant annet høyning av beløp, konvertering av medlemmer, winback, velkomstsamtaler, kartlegging og reaktivering skaper vi trygg relasjon mellom deg og dine givere.

Snakk med oss

CEC8375

Rune Larsen

Daglig leder

T: +47 926 31 294

E:

Malin Wien redigert 4

Malin Wien

Salgsansvarlig

T: +47 476 36 019

E:

CEC8434

Jørn Rossing

Partner / Kundeansvarlig

T: +47 907 74 617

E: