25 års erfaring med gjennomføring av salgsaktiviteter gjør Loyalty til et sikkert valg.
Callsenteret har siden oppstarten i 1995 jobbet målrettet for å skape den beste profesjonelle salgskulturen som kreves for å lykkes med bedriftsmarkedet. Alt er satt i et system som tilfredsstiller våre kunders strenge kvalitetskrav.
Vi er spesialister på oppsett og drift av profesjonelle salgsteam. Loyalty har lang erfaring med å sette nysalg i system for våre kunder og har spesialiserte team på både dag og kveld som øker fleksibiliteten og stabiliserer resultatene.
Loyalty utvikler eksisterende kunder ved å tilpasse smarte kampanjer mot utvalgte segmenter. Relevante henvendelser og god oppfølging skaper lojale kunder og høyere inntjening. Vi vet at disse kundene er det mest verdifulle våre oppdragsgivere har og vår jobb er å se til at de er i trygge hender hos våre konsulenter.
Vi har lang erfaring med humanitære prosjekter og jobber med nærmest alle de store organisasjonene i Norge. Gjennom aktiviteter som høyning av beløp, konvertering av medlemmer, winback, velkomstsamtaler, kartlegging og reaktivering skaper vi trygg relasjon mellom deg og dine givere.
Daglig leder
T: +47 926 31 294
E: rune.larsen@loyalty.no
Salgsansvarlig
T: +47 932 86 295
E: kenneth.eriksen@loyalty.no
Partner / Kundeansvarlig
T: +47 907 74 617
E: jorn.rossing@loyalty.no