Om Loyalty Consulting

Kvalitet varer.

Loyalty Consulting inngår sammen med Loyalty i et av Norges største salgsmiljøer med mer enn 220 selgere og salgsledere, som hver dag sitter med møtebooking, salg og kundeoppfølging på vegne av en rekke kjente og anerkjente norske merkevarer.


Dette unike miljøet, kombinert med erfaringen til våre konsulenter sikrer at vi til enhver tid er i forkant av markedet og vet hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Vi ønsker å bringe denne kompetansen til dere, slik at dere kan sikre lønsom utvikling og vekst!

Kundeløfte

Loyalty lover våre kunder forutsigbarhet, trygghet, ærlighet og høy kvalitet. Gjennom tett dialog, god oppfølging og rett mann på rett plass bidrar vi til langvarige forhold med våre lojale kunder.

​Kjerneverdier

Redelighet

Redelighet er en ansatt som er ærlig i sine uttalelser og handlinger. En ansatt som er oppriktig, tydelig, ærlig, punktlig, rollemodell, som tar ansvar – er til å stole på, og har høy arbeidsmoral. Vi som organisasjon må aldri miste redeligheten vår, vi skal alltid kunne stå for det vi sier og det vi gjør.

Trygghet

Trygghet har en grunnleggende betydning for mennesket, vi har et behov for trygghet, Trygghet for oss betyr at vi i forhold til hverandre og i forhold til kunder, samarbeidspartnere og leverandører viser at Loyalty AS gjennom sitt arbeid, innsats og holdninger skal være en god arbeidsplass overfor sine ansatte og en pålitelig leverandør overfor sine kunder.

Struktur

Strukturer betyr at vi skal gjøre det vi har lovet til rett tid og med høy kvalitet. Vi vet at skal vi lykkes med ledelse og utvikling av unge mennesker samt levere den kvaliteten vi er så stolte av må god struktur ligge i benmargen. Vi skal alltid jobbe mot å ha en organisasjonskultur som støtter oppunder struktur.

Snakk med oss

Loyalty Consulting AS - Sandakerveien 24D, inngang F2, 0473 Oslo

Sentralbord: 21 63 18 88
Mail:

KONTAKTPERSONER:

Ole Arvid Liodden (Partner)
902 48 380 /

Karoline Follestad (Salgsansvarlig)
404 67 604 /