KVALITET I ALLE LEDD

BMW Financial Services

Et komplekst oppdrag for verdens mest kvalitetsbevisste bilprodusent.

Jon koop kh Y Vy Hi N Zo0 unsplash

BMW Financial services er BMW forhandlernes eget finansieringsselskap og en aktiv del av BMW Groups virksomhet i Norge. Ingen har like mye erfaring med å finne de rette finansieringsløsningene for BMW kjøpere som disse. Hvert år finansierer BMW Financial Services millioner av bildrømmer verden over.

Kundens utfordring

Hver eneste måned løper det ut leasingavtaler, og BMW Financial Services som leverer finansieringen i disse avtalene ønsket å vite mer om hvordan kunden har opplevd både finansieringen, men også bilen og relasjonen til forhandleren de har vært i dialog med. Dette er et omfattende arbeid som krever kontinuerlig oppfølging.

Hold deg oppdatert på kundeservice, callsenter og møtebooking. Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Kontakt oss

Finn ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift. Ta kontakt.

Loyalty leverte

Tre måneder i forkant av at leasingavtalen løper ut ringer vi oppdragsgivers kunder for å kartlegge og avdekke hvordan de har opplevd kunderelasjonen. Vi stiller relevante spørsmål som sikrer at BMW Financial Services til enhver tid har full kontroll på sine kunder, og kan agere umiddelbart dersom kunden kommer med tilbakemeldinger som avviker fra forventningen.

Vi har samarbeidet med Loyalty i flere år og opplever kontinuerlig utvikling og forbedring av vår relasjon, samarbeid og rutine. Teamet vi jobber med er profesjonelle, fleksible og mottakelig for våre innspill, endringer og justeringer, noe vi verdsetter høyt. Det er viktig for oss med en tett dialog og mulighet til påvirkning slik at vi kan sikre at våre kunder blir godt ivaretatt

Pablo martinez Ja7 I Fmlm Kd8 unsplash
Teamet vi jobber med er profesjonelle, fleksible og mottakelig for våre innspill, endringer og justeringer, noe vi verdsetter høyt.
- BMW Financial Services
Suksessfaktorer
  • Tett og jevnlig dialog med salgssjef
  • Månedlige fellesmøter med lytting på samtaler
  • Langsiktig utvikling av ansatte
  • Fokus på utvikling av samtalen og rapportering på effektvitet

Resultater og metode

Loyalty har over flere år sikret at hver eneste leasingkunde følges opp med en samtale før leasingavtalen løper ut. Dette gjør at ingen kunder blir glemt, og ingen avvik går uoppdaget hen.

Eksisterende kunder skal naturligvis behandles på best mulig måte, og for å sikre at dette ble ivaretatt var de månedlige medlytsseansene en viktig arena. I disse møtene satt vi oss ned sammen med kunden vår og spilte av vilkårlige samtaler fra den siste uken, slik at vi i fellesskap kunne avdekke eventuelle forbedringsområder og justere retning der etter. Dette gjør at vi hele tiden utvikler prosjektet, samtidig som det sikrer at BMW Financial Services har kontroll på hvordan vi representerer dem overfor deres kunder.

Ta kontakt for en uforpliktende prat om hva vi kan tilby din bedrift.