Forbedre din kundeservice

Dine kunder er det viktigste vi forvalter

Gjennom trygge prosesser og rutiner bygger vi varige kundeforhold.

Vår kundeservice er for komplisert, dette kan vi kun gjøre internt…

Dette er noe vi hører ofte. Det går som regel på bekostning av kundeopplevelse og kan medføre økte kostnader. Med lang erfaring og høy kompetanse vet vi hva som kan gjennomføres ved out-/cosourcing av kundeservice, og hva som gjøres best med eksisterende drift.

Et samarbeid med Loyalty betyr et felles syn på målsetting og verdier, med den samme presisjonen man får i eget kundesenter. Sammen bygger og drifter vi et effektivt, løsningsorientert og kostnadsbevisst team.

Våre medarbeidere blir dine viktigste medspillere. I Loyalty investerer vi tid og ressurser for å ivareta våre ansatte på best mulig måte gjennom veletablerte rutiner og programmer for opplæring og utvikling. Dette bidrar til å yte bedre kundeservice, som igjen gir økt kundetilfredshet.

Med erfaring, kompetanse og teknologi forbedrer vi din kundeservice

Visma

Winningtemp

Lille Persille

Bilia

Atea

Eco Online

BDO

Storebrand

Bring Warehousing

24SevenOffice

Cisco

BMW

Verifone

KPMG

Komplett Bedrift

Grenke

Tekna

Constro

Allyy

RG Mobility

Altinget

Telia

McDonald's

Dream it

Tine

Claims Link

Unibuss

Fretex

Burger King

Maarud

Frelsesarmeen

Warner Bros. Discovery

Visma Winningtemp Lille Persille Bilia Atea Eco Online BDO Storebrand Bring Warehousing 24SevenOffice Cisco BMW Verifone KPMG Komplett Bedrift Grenke Tekna Constro Allyy RG Mobility Altinget Telia McDonald's Dream it Tine Claims Link Unibuss Fretex Burger King Maarud Frelsesarmeen Warner Bros. Discovery

Noen av våre kunder

Fordeler med en profesjonell partner er mange

  • Reduser kostnader gjennom effektivisering av drift og økt salg. Vi gjør som regel mer med færre hoder. Ansvaret for rekruttering, opplæring og trening av ansatte ligger hos oss – dét reduserer kostnadene knyttet til kundeservice ytterligere.

  • Gi kundene mulighet til å ta kontakt når de ønsker. Vi tilbyr åpningstider for kveld, natt, helg og helligdager. Ikke la interne begrensninger hindre en god kundeopplevelse og svekke tilfredsheten. Hos Loyalty er alt mulig.

  • Vær trygg på at dine kunder og din merkevare er i de beste hender. Vi forstår viktigheten av riktig kundebehandling og utfører oppgaven med høyeste kvalitet – i alle ledd. Alt vi gjør rapporteres, og det er en selvfølge med full transparens i alle prosesser.

  • Velg om vi skal håndtere hele eller deler av din kundeservice – fra enkle oppgaver til komplekse aktiviteter. Skaler opp eller ned i perioder med varierende trafikk. Vi lærer raskt, og effektiviserer arbeidsmetodikk etter ditt behov.

  • Vi analyserer alle data for verdifull innsikt om dine kunder, trafikktrender og markedet. Våre funn styrker din kjennskap til sluttkundenes tilfredshet og lojalitet, og vil være til nytte for videreutvikling av dine produkter og tjenester.

  • La digitale medarbeidere øke tilgjengeligheten, effektivisere håndteringen av skriftlige henvendelser og avlaste menneskelige ressurser. Hos oss jobber "mennesket med maskin" og vi sørger for riktig bruk av teknologi for å gi dine kunder den beste opplevelsen.

Kontakt oss i dag

Avtal et uforpliktende møte der vi kartlegger mulighetene for et samarbeid der Loyalty kan øke verdien av hver kundehenvendelse. Enten det dreier seg om teknisk support, bestilling, faktura- eller returhåntering finner vi som regel rom for forbedring, både for deg og dine kunder.

“Loyalty har vært partner på kundeservice siden 2015. De skaper fornøyde kunder og ikke minst gode salgsresultater.”

-  Leif Harald Mathiesen, Culture and Sales Manager  - Telia