Jobb i Loyalty Kundeservice

Vi ser oss alltid om etter nye ledere og callcenter-medarbeidere. Hvis du ser etter utfordringer og salgsutvikling med konkrete karrieremuligheter, har du kommet til rett sted. Hos Loyalty står trivsel i høysetet, ingen dag er den samme.

Salgkonsulent

Bakgrunn

  • Ingen spesiell erfaring kreves
  • Salgs- eller kundeserviceerfaring er en fordel
  • Ønsker å jobbe med kundeservice og salg og utvikle seg til å bli en dyktig og effektiv konsulent
  • God muntlig formuleringsevne og serviceinnstilling

Ansvarsområder

  • Ansvarlig for eget budsjett
  • Til enhver tid holde seg oppdatert på gjeldende produkter og løsninger
  • Kjenne til krav og målsetninger, og etterstrebe å nå disse

Muligheter

  • Får jobbe med kjente merkenavn
  • God opplæring og oppfølging
  • Blir en del av et spennende miljø med høyt arbeidstempo hvor læring og utvikling er i sentrum
  • Provisjonsmuligheter
  • Fine lokaler på Sagene i Oslo
Kontakt Oss

Salgsleder

Bakgrunn

  • Det er ønskelig med ledererfaring
  • Salgs- eller kundeserviceerfaring
  • Gode Excel-kunnskaper
  • Ønsker å jobbe med kundeservice og salg og utvikle seg til å bli en god leder

Ansvarsområder

  • Personalansvar for opptil 10 konsulenter
  • Budsjettansvar for ditt team
  • Utvikle konsulenter og prosjektet i riktig retning
  • Rapportering
  • Bidra til et positivt sosialt miljø

Muligheter

  • Får jobbe med kjente merkenavn
  • God opplæring og oppfølging
  • Blir en del av et ungt og spennende miljø med høyt arbeidstempo hvor læring og utvikling er i sentrum
  • Provisjonsmuligheter
  • Fine lokaler på Sagene
Kontakt Oss

Kundeansvarlig

Bakgrunn

  • Har jobbet i et Callcentermiljø tidligere
  • God til å bygge relasjoner
  • Gode Excel-kunnskaper
  • Evne til å tenke strategisk og ha en god forretningsforståelse

Ansvarsområder

  • Ansvarlig for utvikling av selskapets viktigste kunder
  • Være en rådgiver og sparringspartner mot kundene
  • Utvikling av det forretningsområdet man jobber innenfor
  • Oppfølging og utvikling av våre salgsledere

Muligheter

  • Får jobbe med noen av Norges sterkeste merkevarer på et strategisk nivå
  • Blir en del av et ungt og spennende miljø med høyt arbeidstempo hvor læring og utvikling er i sentrum
  • Være med å utvikle unge ledertalenter
  • Fine lokaler på Sagene
Kontakt Oss

Snakk med oss

Loyalty Customer Service AS - Sandakerveien 24D, inngang F2, 0473 Oslo

Sentralbord: 21 63 18 88
Mail:

KONTAKTPERSONER:

Christian Habbestad (Daglig leder)
936 86 747 /

Karoline Follestad (Salgsansvarlig)
404 67 604 /

Sindre Sønderland Sæther (Partner / Kundeansvarlig)
470 27 833 /