AKTUELT

Hva beveger seg i bransjen?

INNBLIKK

Er min kundeservice for komplisert til å «outsource»?

Smarte strategier for kundepleie er noe alle kan dra nytte av – enten du selger aviser eller driver treningssentre.

LES MER
INNBLIKK

Chatbots og e-postbots: Her er det du trenger å vite

Disse robotene med kunstig intelligens gjør arbeidshverdagen litt enklere, og samtidig mer innholdsrik.

LES MER
INNBLIKK

Slik forbedrer norsk AI kundeservicen til Fretex

Chat- og e-postboter gjør at kundebehandlerne får tid til mer spennende oppgaver. — Da vi forsto at deler av kundeservicen vår kunne løses på en god og effektiv måte via automatisering, var valget enkelt.

LES MER
INNBLIKK

Her er kvalitetene som sikrer et unikt og effektivt bookingteam

Tenker du utenfor boksen når du setter sammen team av møtebookere? Det kan lønne seg stort! Salgslederne Josefine og Anna forteller oss hvilke kvaliteter du burde legge vekt på under rekrutteringsprosessen.

LES MER