AKTUELT

Hva beveger seg i bransjen?

INNBLIKK

Slik vet du at din bedrift er klar for å automatisere

Går du gjennom disse sjekkpunktene, vet du raskt om kundeservicen i din bedrift er moden for å automatiseres.

LES MER
INNBLIKK

Slik forbedrer norsk AI kundeservicen til Fretex

Chat- og e-postboter gjør at kundebehandlerne får tid til mer spennende oppgaver. — Da vi forsto at deler av kundeservicen vår kunne løses på en god og effektiv måte via automatisering, var valget enkelt.

LES MER
INNBLIKK

Automatisering, chatboter og AI — slik unngår din bedrift å havne bakpå

Automatisering og kunstig intelligens blir en stadig viktigere del av kundeservicebransjen — enten vi vil det eller ikke. Men hva innebærer det egentlig — og hvordan kan det hjelpe din bedrift?

LES MER
INNBLIKK

– Vi er rigget for å håndtere en slik situasjon

Slik organiserer Loyalty seg for at kundeservicebransjen blir minst mulig rammet av koronaviruset.

LES MER