AKTUELT Hva beveger seg i bransjen? KUNDESERVICE Effektiviser kundeserviceteamet med ny teknologi Ny teknologi skaper de aller beste kundeopplevelsene LES MER → INNBLIKK Er min kundeservice for komplisert til å «outsource»? Smarte strategier for kundepleie er noe alle kan dra nytte av – enten du selger aviser eller driver treningssentre. LES MER → INNBLIKK Chatbots og e-postbots: Her er det du trenger å vite Disse robotene med kunstig intelligens gjør arbeidshverdagen litt enklere, og samtidig mer innholdsrik. LES MER → INNBLIKK Slik forbedrer norsk AI kundeservicen til Fretex Chat- og e-postboter gjør at kundebehandlerne får tid til mer spennende oppgaver. — Da vi forsto at deler av kundeservicen vår kunne løses på en god og effektiv måte via automatisering, var valget enkelt. LES MER → Arkiv INTERVJU «En av landets beste arbeidsplasser» LES MER → SERTIFISERING Great Place To Work LES MER → MØTEBOOKING Møtebooking: Varme leads vs. cold calling LES MER → JOBB HOS OSS Fra skitalent til ledertalent LES MER → KARRIERE HOS LOYALTY Slik skaper Loyalty arbeidsplasser for unge mennesker LES MER → INNBLIKK Jo, du har råd til å outsource møtebookingen LES MER → INNBLIKK Her er kvalitetene som sikrer et unikt og effektivt bookingteam LES MER → INTERVJU Motivasjon, målsetting og initiativ: Slik lykkes jeg som møtebooker LES MER → INNBLIKK Møtebooking: Dette er de tre vanligste feilene (og slik fikser du dem) LES MER → INNBLIKK Gode leads gir kvalitetsmøter — slik booker du de rette kundene LES MER → SØKE JOBB Vi ser oss alltid om etter dyktige medarbeidere LES MER → INNBLIKK Automatisering, chatboter og AI — slik unngår din bedrift å havne bakpå LES MER → INNBLIKK Fem tek-trender som påvirker kundeservicen din i 2020 LES MER → INTERVJU 5 på kontoret hos Loyalty LES MER → INNBLIKK – Vi er rigget for å håndtere en slik situasjon LES MER → INNBLIKK Slik vet du at din bedrift er klar for å automatisere LES MER → Personvern LES MER → INTERVJU 5 på (hjemme)kontoret hos Loyalty LES MER →