Klar for flere kundemøter?

MØTEBOOKING

Kvalitetsmøter til salgsavdelingen

Loyalty leverer kvalifiserte møter med profesjonell metodikk og solide rutiner. Presale er Loyalty sin spesialiserte avdeling for Møtebooking, Leadsgenerering og Kartlegging. Vi har over 20 års erfaring med å hjelpe både nasjonale og internasjonale selskap i pre-salgsfasen og har hele Norden som nedslagsfelt for våre aktiviteter.

Har du og din salgsavdeling tid til å gå i flere kundemøter og kapasitet til å ta inn enda flere nye kunder?

Spesialistene på Presale-avdelingen øker salg og omsetning for din salgsavdeling.

Suksessen til avdelingen ligger i kompetansen hos menneskene som jobber der. Vi har et miljø bestående av unge og ambisiøse medarbeidere - alle med mål om å hele tiden utvikle seg i salg og relasjonsbygging. Våre møtebookere trenes fra første dag opp i generell forretningsforståelse og opparbeider seg over tid spisskompetanse innen konkrete bransjer som IT, programvare, tech, retail, finans, rekruttering, bil mm. Du er i trygge hender hos oss i Loyalty, vi kjenner din bransje og dine fremtidige kunders nåsituasjon og utfordringer.

Vi ønsker å hjelpe deg og din bedrift med å nå deres salgsmål, som vi har gjort for alle våre samarbeidspartnere. Profesjonell ivaretakelse av deres merkevare er vår høyeste prioritet.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat, så kan vi diskutere om dere har et uforløst potensial vi sammen kan gjøre noe med.

Loyalty er spesialister i et bredt tjenestespekter. Vi er her for å ta vare på dine kunder. Hos oss kan du stole på at kundene dine får beste mulige behandling.

CEC0879

Kartlegging

Har du behov for å vite mer om hvem dine potensielle kunder er? Kartlegging er en effektiv måte å finne ut av nettopp dette på, samt hvem som tar beslutningen i selskapet og hva deres nåsituasjon er. Dette er verdifull informasjon for din salgsavdeling i jakten på nye kunder, samtidig som det effektiviserer tidsbruken deres.

CEC0915

Leadsgenerering

Leadgenerering er en hybrid mellom kartlegging og møtebooking. Her innhenter vi interesse og samtykke til videre dialog hos dine prospekter uten å booke et konkret tidspunkt, samtidig som vi kartlegger behov og nåsituasjon. Dette forenkler salgsarbeidet til din salgsavdeling, og prospektene er varmere når neste kontakt skjer.

CEC0709

Seminar-/webinarbooking

Skal du og dit selskap ha et seminar eller et webinar det neste året? Loyalty bidrar med å kontakte deres eksisterende kunder eller nye potensielle kunder, og invitere dem til arrangementet. Ved å engasjere oss i Loyalty vil du sikre godt oppmøte, og bedre utnyttelse av ressursene som jobber med arrangementet.

CEC1037

Møtebooking

Møtebooking er tjenesten for deg som ønsker at selgerne dine skal ha flere kundemøter i kalenderen. Vår spesialiserte avdeling kan levere det fullstendige volumet av nye kundemøter til dine selgere, eller fungere som et supplement til det selgerne allerede booker selv i dag.

Snakk med oss

CEC8727

Morten Gürrich-Holm

Kundeansvarlig

T: +47 906 62 991

E: morten.gurrich-holm@loyalty.no

Malin Wien redigert 4

Malin Wien

Møtebooker

T: +47 476 36 019

E: malin.wien@loyalty.no

CEC8375

Rune Larsen

Daglig leder

T: +47 926 31 294

E: rune.larsen@loyalty.no