Skap lønnsomme og lojale kunder

Mer enn 25 års erfaring med salgsaktiviteter gjør Loyalty til et trygt valg

Loyalty har langvarige samarbeid med flere av Nordens største selskaper. Vi jobber også med mindre organisasjoner som forstår viktigheten av høy aktivitet og behovet for å sette salgsaktiviteter i system.

Vi gir den beste kundeopplevelsen og kundepleien, og gjør alltid det lille ekstra som både betrygger og imponerer.

Winningtemp

Lille Persille

Bilia

Atea

Eco Online

BDO

Storebrand

Bring Warehousing

24SevenOffice

Cisco

BMW

Verifone

KPMG

Komplett Bedrift

Grenke

Tekna

Constro

Allyy

RG Mobility

Altinget

Winningtemp Lille Persille Bilia Atea Eco Online BDO Storebrand Bring Warehousing 24SevenOffice Cisco BMW Verifone KPMG Komplett Bedrift Grenke Tekna Constro Allyy RG Mobility Altinget

Noen av våre kunder

Med etablerte systemer, gode prosesser og solid struktur jobber vi smartere med dine kunder

Salg

Loyalty har siden oppstarten i 1995 jobbet målrettet for å skape den beste og mest profesjonelle salgskulturen som kreves for å lykkes i bedrifts- og privatmarkedet. Alt er satt i et system som tilfredsstiller våre kunders strenge kvalitetskrav.

Vi er spesialister på oppsett og drift av profesjonelle salgsteam og har lang erfaring med å sette nysalg i system for våre kunder. Spesialiserte team jobber både dag og kveld for å øke fleksibiliteten og stabilisere resultatene.

Kundepleie, Holdback & Winback

For eksisterende kunder skaper Loyalty verdi ved å tilpasse smarte kampanjer mot utvalgte segmenter. Vi har erfart at god oppfølging skaper lojalitet og høyere inntjening for våre oppdragsgivere. Vår jobb er å se til at de er i trygge hender.

Humanitære oppdrag

Vi har også lang erfaring med humanitære prosjekter og jobber med de fleste store, humanitære organisasjonene i Norge og Sverige. Gjennom aktiviteter som høyning av beløp, konvertering av medlemmer, winback, velkomstsamtaler, kartlegging og reaktivering skaper vi trygg relasjon mellom deg og dine givere.

- Kartlegg potensialet for økt salg og styrket kundelojalitet