
Vi lover ærlighet, forutsigbarhet og høy kvalitet
En nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking og salg
Med over 30 års erfaring har Loyalty bygget et solid fundament basert på kvalitetsleveranser og nære kundeforhold. Vårt mål er å hjelpe bedrifter med å styrke sine kunderelasjoner og optimalisere driften gjennom skreddersydde løsninger. Vi har kontorer i Oslo, Drammen og Stockholm, og vårt dedikerte team på over 400 ansatte jobber målrettet for å sikre gode resultater for våre kunder. Enten det gjelder teknisk support, møtebooking eller økt salg (såvel B2C som B2B), tilbyr vi fleksible og kostnadseffektive løsninger som tilpasser seg kundens behov. Loyalty er stolte av å være en trygg partner for noen av Nordens største selskaper, og vi tar samfunnsansvar ved å hjelpe unge mennesker ut i arbeidslivet og gir muligheter til alle som ønsker å vokse med oss.
Vi har kontorer i Oslo, Drammen og Stockholm med over 400 ansatte
Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og startet virksomheten allerede i 1995. Du kan besøke oss i Maridalsveien i Oslo, på Gyldenløve Brygge i Drammen og på Solna Torg i Stockholm.
Selskapsinformasjon
Loyalty AS org.nr. 992 865 628
Loyalty Customer Service AS org.nr. 915 379 761
Loyalty Nordic AB org.nr. 559069-2314
Redelighet
Vi er ærlige, og vi tar ansvar. Som organisasjon skal vi alltid kunne stå for det vi sier og det vi gjør.
Trygghet
Loyalty skal gjennom arbeidsinnsats og holdninger alltid være en trygg arbeidsplass for våre ansatte og en trygg leverandør for våre kunder.
Struktur
Vi vet at dersom vi skal lykkes med ledelse og utvikling av unge mennesker, og levere den kvaliteten vi er stolte av, må god struktur være et fundament. Hele vår organisasjonskultur er bygget på gode og innarbeidede rutiner.
Åpenhetsloven
Åpenhetsloven er en viktig lov som sikrer åpenhet og innsyn i norske virksomheter. Formålet med loven er å fremme virksomheters respekt for menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt sikre allmenheten tilgang på informasjon
Ifølge åpenhetsloven har norske virksomheter en plikt til å gi innsyn i dokumenter og informasjon som er tilgjengelig for offentligheten, med mindre det er unntak på grunn av blant annet personvern, forretningshemmeligheter eller nasjonal sikkerhet.
For norske virksomheter er det flere tiltak man kan implementere for å sikre at man følger åpenhetsloven og opprettholder en høy standard for åpenhet og innsyn. Se vår redegjørelse for hvordan Loyalty arbeider med dette.
Kontaktperson for relaterte henvendelser:
Visjon
Vi forvandler potensial til prestasjon. Med kvalitet i alt vi giør skaper Loyalty varig verdi og vekst for mennesker, selskap og samfunn - i dag og for fremtiden.
Misjon
Vi lytter, forstår og handler. Gjennom aktivt salg og innsiktsfull dialog sørger vi for at våre kunder når sine mål. Vi informerer tydelig, betjener med engasjement og løser problemer raskt og presist. Vårt arbeid beskytter og styrker merkevare og omdømme, og sikrer langsiktig suksess.
HR, REKRUTTERING
LEDELSE, RÅDGIVNING
ØKONOMI, ADMINISTRASJON
LEDELSE, KULTUR