Vi lover ærlighet, forutsigbarhet og høy kvalitet

Loyalty er en nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking og salg

Vi har kontorer i Oslo, Drammen og Stockholm med over 350 ansatte

Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og startet virksomheten allerede i 1995. Du kan besøke oss i Maridalsveien i Oslo, på Gyldenløve Brygge i Drammen og på Solna Torg i Stockholm.

Selskapsinformasjon

Loyalty AS org.nr. 992 865 628

Loyalty Customer Service AS org.nr. 915 379 761

Loyalty Nordic AB org.nr. 559069-2314

Redelighet

Vi er ærlige, og vi tar ansvar. Som organisasjon skal vi alltid kunne stå for det vi sier og det vi gjør.

Trygghet

Loyalty skal gjennom arbeidsinnsats og holdninger alltid være en trygg arbeidsplass for våre ansatte og en trygg leverandør for våre kunder.

Struktur

Vi vet at dersom vi skal lykkes med ledelse og utvikling av unge mennesker, og levere den kvaliteten vi er stolte av, må god struktur være et fundament. Hele vår organisasjonskultur er bygget på gode og innarbeidede rutiner.

Åpenhetsloven

Åpenhetsloven er en viktig lov som sikrer åpenhet og innsyn i norske virksomheter. Formålet med loven er å fremme virksomheters respekt for menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt sikre allmenheten tilgang på informasjon

Ifølge åpenhetsloven har norske virksomheter en plikt til å gi innsyn i dokumenter og informasjon som er tilgjengelig for offentligheten, med mindre det er unntak på grunn av blant annet personvern, forretningshemmeligheter eller nasjonal sikkerhet.

For norske virksomheter er det flere tiltak man kan implementere for å sikre at man følger åpenhetsloven og opprettholder en høy standard for åpenhet og innsyn. Se vår redegjørelse for hvordan Loyalty arbeider med dette.

Redegjørelse

Kontaktperson for relaterte henvendelser:

Elise Samuelsen: e-post

 

HR, REKRUTTERING

Elise Samuelsen

HR-ansvarlig i Loyalty-gruppen.

E-postLinkedIn

LEDELSE, RÅDGIVNING

Rune Larsen

Daglig leder i Loyalty AS.

E-postLinkedIn

ØKONOMI, ADMINISTRASJON

Staphani Jeyathasan

Økonomi- og administrasjonsansvarlig.

E-postLinkedIn

LEDELSE, KULTUR

Christian Habbestad

Daglig leder i Loyalty Customer Service.

E-postLinkedIn

SNAKK MED OSS