Salg er god kundeservice

«Kvalitet varer» er vårt slagord i Loyalty. Gjennom trygge prosesser og rutiner bygger vi varige forhold med våre kunder.

Vi vet hvor verdifulle dine kunder er. Din merkevare er det viktigste vi forvalter.

Det er ofte vi hører «Vår kundeservice er for komplisert, dette kan vi kun gjøre internt». Det går som regel på bekostning av kundeopplevelse og kan medføre økte kostnader. I noen tilfeller stemmer dette mens i andre har vi bevist det motsatte. Med lang erfaring og høy kompetanse vet vi hva som kan gjennomføres ved outsourcing og hva som best gjøres med eksisterende drift.

Som etablert aktør har vi bred erfaring med å tilby våre kunder den riktige kundeservicen. Vi vektlegger tillit, tett dialog og kvalitet som viktige parametere i samarbeid med våre kunder.

Christian Habbestad

Adm. dir - Loyalty Kundeservice

Snakk med oss

Tjenester

Loyalty er spesialister i et bredt tjenestespekter. Vi er her for å ta vare på dine kunder. Hos oss kan du stole på at kundene dine får beste mulige behandling.

Hurtigruten’s partnership with loyalty has been excellent from its inception

They have proven to be extremely patient and flexible to accommodate our needs. The performance provided by Loyalty has been stellar driven by a strong leadership team that has been crucial in supporting our guests and travel partners in Norway and the rest of Scandinavia . They have integrated seamlessly with the Hurtigruten team and they are a valued partner that is a pleasure to work with.

Angel Moledo / VP Customer Sales Center

Loyalty er svært profesjonelle og enkle å samarbeide med. Vi kunne ikke vært mer fornøyd med vårt valg av leverandør.

Loyalty har vært Get sin samarbeidspartner på kundeservice siden 2015. Loyalty har vist seg å være en svært stabil og kvalitetsbevisst partner som har skapt gode resultater for Get. Dette gjelder både hvordan de skaper fornøyde kunder og ikke minst at de oppnår meget gode salgsresultater.

Leif Harald Mathiesen / Sourcing Development Manager

Vi brukte lang tid på å finne den rette partneren som kunne representere våre merkevarer i dialog med våre kunder og potensielle kunder...

Kravene til kvalitet er svært høye, men Loyalty har møtt disse og levert i tråd med våre forventninger. I dag benytter vi Loyalty til å håndtere innkommende og utgående samtaler, både på vegne av BMW Group og våre forhandlere i Norge.

Morten H Dahle / Regionsjef BMW

Jag upplever Loyalty som en mycket professionell arbetspartner som är bra att ha diskussioner med gällande utvecklingen av projektet

Loyalty visar hela tiden viljan att bli ännu bättre och kommer med förslag hur saker och ting kan förbättras. Loyalty håller mycket hög kvalité i samtalen och är mycket professionella med kunderna. De är väldigt bra på att få rutiner på plats vad gäller till exempel coaching och utveckling av agenterna. De värnar mycket om sin personal och gör allt för att de skall trivas bra på sin arbetsplats.

Robert Eriksson / Sales Manager Inbound Sales & Retention

Om Loyalty

Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge

Som talk2me startet vi å drifte TM allerede i 1995. Vi er i dag over 270 ansatte i et profesjonelt miljø som har spesialisert oss på Nysalg B2B, Møtebooking, Kundepleie, Antichurn, Winback og Kundeservice. Vi har sentrale lokaler i Sandakerveien 24D (Myrens Verksted) på Sagene i Oslo. Sammen med våre kunder utvikler vi konsepter og løsninger som effektivt gir de beste salgsresultater og lojale kunder.

Mer om Loyalty

Jobb i Loyalty kundeservice

Vi ser oss alltid om etter dyktige ledere og callcenter-medarbeidere.

Loyalty tilbyr kurs som gjør at man fra begynnelsen lærer seg salg med riktig kvalitet. Man vil i løpet av ansattperioden få flere kurs som vil øke kompetansen og gjøre deg mer verdifull i arbeidsmarkedet. For de rette kandidatene vil vi også tilby lederkurs med fokus på personalledelse, pedagogikk og salgsutvikling.

Er du ute etter utfordringer og utviklingsmuligheter med konkrete karrieremuligheter i enden, har du kommet til rett sted. Hos Loyalty står trivsel i høysetet og ingen dag er den samme.

MILJØ

Loyalty skal utvikle de beste konsulentene og fremtidens ledere. For å nå dette målet har det blitt satset stort på coaching og utvikling av våre ansatte. Dette gjør at vi har et spennende miljø med fokus på personlig utvikling. Alle resultater skal komme gjennom høy kvalitet på våre samtaler og ved at kundens behov er i sentrum.

Les mer

Snakk med oss

Loyalty Customer Service AS - Sandakerveien 24D, inngang F2, 0473 Oslo

Sentralbord: 21 63 18 88
Mail:

KONTAKTPERSONER:

Christian Habbestad (Daglig leder)
936 86 747 /

Karoline Follestad (Salgsansvarlig)
404 67 604 /

Sindre Sønderland Sæther (Partner / Kundeansvarlig)
470 27 833 /