Sett kunden først

KUNDESERVICE

Dine kunder er det viktigste vi forvalter

Gjennom trygge prosesser og rutiner bygger vi varige kundeforhold.

Vi hører ofte at «vår kundeservice er for komplisert, dette kan vi kun gjøre internt». Det går som regel på bekostning av kundeopplevelse og kan medføre økte kostnader. Med lang erfaring og høy kompetanse, vet vi hva som kan gjennomføres ved outsourcing av kundeservice, og hva som gjøres best med eksisterende drift.

Med lang erfaring, høy kompetanse og ny teknologi forbedrer vi din kundeservice.

Et samarbeid med Loyalty betyr et felles syn på målsetting og verdier, med den samme presisjonen man får i eget kundesenter. Sammen bygger vi opp og drifter et effektivt, løsningsorientert og kostnadsbevisst team.

Våre medarbeidere blir kundens viktigste medspillere. I Loyalty investerer vi tid og ressurser for å ivareta våre ansatte på best mulig måte gjennom veletablerte rutiner og programmer for opplæring og utvikling. Dette bidrar til å yte bedre kundeservice, som igjen gir økt kundetilfredshet.

Loyalty er spesialister på kundeservice. Fordelene med en profesjonell partner er mange:

CEC0757

Fleksibelt

Gi kundene mulighet til å ta kontakt når de ønsker. Vi tilbyr åpningstider for kveld, natt, helg og helligdager. Ikke la interne begrensninger hindre en god kundeopplevelse og svekke tilfredsheten. Hos Loyalty er alt mulig.

Loyalty 15 web

Skalerbart

Velg om vi skal håndtere hele eller deler av din kundeservice – fra enkle oppgaver til komplekse aktiviteter. Skaler opp eller ned i perioder med varierende trafikk. Vi lærer raskt, og effektiviserer arbeidsmetodikk etter ditt behov.

CEC1220

Innovativt

La digitale medarbeidere øke tilgjengeligheten, effektivisere håndteringen av skriftlige henvendelser og avlaste menneskelige ressurser. Hos oss jobber "mennesket med maskin" og vi sørger for riktig bruk av teknologi for å gi dine kunder den beste opplevelsen.

CEC1490

Smart

Vi analyserer alle data for verdifull innsikt om egne kunder, trafikktrender og markedet. Våre funn styrker din kjennskap til kundenes tilfredshet og lojalitet, og vil være til nytte for videreutvikling av dine produkter og tjenester.

CEC0749

Trygt

Vær trygg på at dine kunder og din merkevare er i de beste hender. Vi forstår viktigheten av riktig kundebehandling og utfører oppgaven med høyeste kvalitet – i alle ledd. Alt vi gjør rapporteres, og det er en selvfølge med full transparens i alle prosesser.

CEC0840

Lønnsomt

Reduser kostnader gjennom effektivisering av drift og økt salg. Vi gjør som regel mer med færre hoder. Ansvaret for rekruttering, opplæring og trening av ansatte ligger hos oss – det reduserer kostnadene knyttet til kundeservice ytterligere.

Snakk med oss

Kenneth Eriksen

Kenneth Eriksen

Salgsansvarlig

T: +47 932 86 295

E: kenneth.eriksen@loyalty.no

Christian Habbestad

Christian Habbestad

Daglig leder

T: +47 936 86 747

E: christian.habbestad@loyalty.no

CEC8900

Sindre S. Sæther

Partner / CTO

T: +47 470 27 833

E: sindre.saether@loyalty.no

Christopher Nielsen

Christopher Nielsen

Kundeansvarlig

T: +47 975 81 918

E: christopher.nielsen@loyalty.no