Gjennom trygge prosesser og rutiner bygger vi varige kundeforhold.
Et samarbeid med Loyalty betyr et felles syn på målsetting og verdier, med den samme presisjonen man får i eget kundesenter. Sammen bygger vi opp og drifter et effektivt, løsningsorientert og kostnadsbevisst team.
Våre medarbeidere blir kundens viktigste medspillere. I Loyalty investerer vi tid og ressurser for å ivareta våre ansatte på best mulig måte gjennom veletablerte rutiner og programmer for opplæring og utvikling. Dette bidrar til å yte bedre kundeservice, som igjen gir økt kundetilfredshet.Gi kundene mulighet til å ta kontakt når de ønsker. Vi tilbyr åpningstider for kveld, natt, helg og helligdager. Ikke la interne begrensninger hindre en god kundeopplevelse og svekke tilfredsheten. Hos Loyalty er alt mulig.
Velg om vi skal håndtere hele eller deler av din kundeservice – fra enkle oppgaver til komplekse aktiviteter. Skaler opp eller ned i perioder med varierende trafikk. Vi lærer raskt, og effektiviserer arbeidsmetodikk etter ditt behov.
La digitale medarbeidere øke tilgjengeligheten, effektivisere håndteringen av skriftlige henvendelser og avlaste menneskelige ressurser. Hos oss jobber "mennesket med maskin" og vi sørger for riktig bruk av teknologi for å gi dine kunder den beste opplevelsen.
Vi analyserer alle data for verdifull innsikt om egne kunder, trafikktrender og markedet. Våre funn styrker din kjennskap til kundenes tilfredshet og lojalitet, og vil være til nytte for videreutvikling av dine produkter og tjenester.
Vær trygg på at dine kunder og din merkevare er i de beste hender. Vi forstår viktigheten av riktig kundebehandling og utfører oppgaven med høyeste kvalitet – i alle ledd. Alt vi gjør rapporteres, og det er en selvfølge med full transparens i alle prosesser.
Reduser kostnader gjennom effektivisering av drift og økt salg. Vi gjør som regel mer med færre hoder. Ansvaret for rekruttering, opplæring og trening av ansatte ligger hos oss – det reduserer kostnadene knyttet til kundeservice ytterligere.