Utdannet for suksess: Loyalty Sales Academy

Innenfor rammene av det stadig skiftende landskapet for kundeservice og salg, har Loyalty plassert seg i frontlinjen ved å tilby en unik tilnærming til kompetanseutvikling blant de ansatte. Loyalty ser på seg selv som mer enn bare et selskap som tilbyr tjenester; en utdanningsinstitusjon innenfor salg, som lidenskapelig dyrker frem de mest kompetente selgerne gjennom betydelige investeringer i faglig utvikling. I den forbindelse presenterer vi Loyalty Sales Academy - et ettårig kurs som skal utvikle og ruste våre fremste talenter.

Veien til salgsmestring

Loyalty Sales Academy regnes som et prestisjefylt kurs med et begrenset antall plasser, åpent for alle ansatte til å søke. Det er derimot kun de mest motiverte ansatte som får muligheten til å være deltager. Kurset tilbyr en omfattende opplæring som kombinerer teoretiske prinsipper med praktiske ferdigheter, forberedende på enhver utfordring. Muligheten til å delta i faktiske kundemøter gir deltakerne en realistisk forståelse av deres fremtidige arbeidsdag.

Loyalty har strategisk valgt å bruke interne kursholdere for å skape en rød tråd som tar hensyn til bedriftens kultur. Dette gir dem også inngående kunnskap om interne prosesser, eksisterende kunder og muligheten til å bygge verdifulle nettverk allerede på kursnivå. Kursholderne har grundig innsikt i arbeidsoppgavene og utfordringene som deltagerne allerede møter i deres arbeidshverdag, noe som gjør at utdannelsen vil gi dem en spisskompetanse. Målet med opplæringen er å utvikle ferdighetene og kompetansen til de ansatte slik at de kan være selvstendige gjennom hele salgsprosessen - fra å booke det første møtet til å signere kontrakten. Simon Ring, hovedansvarlig for Sales Academy, sier at «de langsiktige målene med Sales Academy er å utdanne de dyktigste selgerne videre i salgskarrieren slik at de er klare til å tiltre en stilling som Sales Executive. Ved å kurse våre beste selgere vil mange på sikt kunne ta det neste karrierehoppet innad i Loyalty, og bistå med tyngre salg ut mot nye og eksisterende kunder.»

Simon Ring, prosjektleder i Loyalty og hovedansvarlig for Sales Academy

For våre ansatte representerer Loyalty Sales Academy ikke bare en mulighet til faglig vekst, men også en vei til personlig utvikling. Kurset belønner deltakerne med kursbevis, styrker deres CV, gir dem muligheter til nettverksbygging og knytter dem til et miljø som oppmuntrer samarbeid og suksess.

De langsiktige målene med Sales Academy er å utdanne de dyktigste selgerne videre i salgskarrieren slik at de er klare til å tiltre en stilling som Sales Executive
— Simon Ring

 
En vinn-vinn situasjon

Fordelene ved Loyalty Sales Academy strekker seg langt utover de ansatte, med positive ringvirkninger for Loyalty sine kunder. Ved å investere i vårt akademi får Loyaltys kunder tilgang til noen av de mest talentfulle selgerne på et arbeidsmarked hvor gode selgere er en mangelvare. Enhver bedrift kan kjenne seg igjen i ønsket om å øke salg. Forbedring av salget kan derimot være en utfordrende og frustrerende oppgave for mange bedrifter, og spørsmålene "Hvor begynner vi?" og "Hvordan lykkes vi?" kan virke uoverkommelige. Rekruttering av dyktige selgere er ofte tidskrevende og utfordrende, og opplæring av nyansatte tar enda lengre tid. Ved å samarbeide med Loyalty får bedrifter tilgang til ekspertisen og arbeidskraften uten behov for intern rekruttering eller langvarig opplæring. Dette resulterer i betydelige kostnadsbesparelser, ressurseffektivisering og tidsbesparelse. Simon konkluderer med at «resultatene vi ønsker over tid fra Loyalty Sales Academy er lengre ansiennitet, økt salgsomsetning og det at Loyalty skal være en mer attraktiv arbeidsplass med gode utviklingsområder».

Årets kull på Sales Academy

Loyalty engasjerer seg ikke bare i out- og co-sourcing; vi forplikter oss til å forme fremtidens salgsledere. Vår dedikasjon til kompetanse og ansatte gjenspeiler ikke bare våre verdier, men også vårt engasjement for å skape verdifulle partnerskap og muligheter. Loyalty Sales Academy representerer en vinn-vinn-situasjon for alle parter, hvor vi investerer i suksess gjennom våre ansatte, noe som tydelig vises i de positive resultatene hos Loyalty sine kunder.

Forrige
Forrige

Ledertalentprogrammet hos Loyalty

Neste
Neste

Møtebooking: De tre vanligste feilene…